Xefa de División: Teresa del Barrio Juanes.
Contacto: Rúa Torrelaguna 58 bis.
Email: dpro@aei.gob.es
Funcións principais:
O xefe da División de Programación e Xestión Económica e Administrativa ten as seguintes funcións principais:
- Coordina as subdivisións dependentes.
- Controlar a aplicación da normativa sobre axudas estatais, en coordinación co SEIDI.
- Planificar e coordinar a execución do calendario de convocatorias contemplado no programa de acción anual aprobado por SEIDI.
- Coordinar coa División de Coordinación, Avaliación e Seguimento Científico e Técnico a planificación, distribución e control do orzamento asignado a cada convocatoria.
Xefe de subdivisión: Eusebio García Pascual.
Contacto: Rúa Torrelaguna 58 bis.
Email: seco@aei.gob.es
Funcións principais:
Á Subdivisión de Xestión Económica encoméndaselle, en coordinación coa Secretaría Xeral, as seguintes funcións principais:
- A planificación e xestión financeira e a xestión e realización de pagamentos derivados das accións da AEI.
- A xestión das accións da AEI derivadas de acordos de colaboración e acordos asinados con outras entidades nacionais e internacionais.
A Subdivisión de Seguimento e Xustificación de Axudas ten como funcións o control e seguimento económico-financeiro das actuacións financiadas e das axudas concedidas pola AEI cuxo seguimento económico é competencia da devandita Subdivisión.
Xefa de Subdivisión: Carmen Mena Valverde.
Contacto: Rúa Torrelaguna 58 bis.
Email: sjus@aei.gob.es
Emails: o formulario de consulta de xustificación económica dirixido desde o departamento de xestión económica da entidade beneficiaria está accesible a través da ligazón Consultas Xustificación Económica.
- Consultas sobre a xustificación económica das axudas das convocatorias (incluídas as convocatorias de Proxectos de I+D e RTC cofinanciados con FEDER):
- PID - Modalidades de proxectos de I+D «Retos de investigación», «Excelencia» e «Xeración de coñecemento»
- PDC - Proxectos de I+D+i para realizar «Proof of Concept»
- PLE - Proxectos de I+D+i en «liñas estratéxicas»
- TED - Proxectos estratéxicos orientados á transición ecolóxica e dixital
- RTC/CPP - Proxectos de I+D+i «Retos de colaboración» e «Colaboración público-privada»
- EXP - Proxectos "Explore Science" e "Explore Technology"
- PCI - Proxectos de I+D+i «Programación conxunta internacional»
- ERC/EUR - Accións de promoción «Europa da excelencia»
- EUIN/EIN - Accións de promoción «Europe Research»
- ECT - Centros Tecnolóxicos de Europa
- GPE - Xestión de proxectos europeos
- RED - investigación/redes de excelencia
- PTR - Axuda para plataformas de tecnoloxía e innovación
- CEX - Centros de Excelencia “Severo Ochoa” e Unidades de Excelencia “María de Maeztu”
- Consultas sobre a xustificación económica das axudas de Recursos Humanos non cofinanciadas polo Fondo Social Europeo:
- JdC - Subprograma Juan de la Cierva-incorporación
- FJC - Axudas para contratos Juan de la Cierva-formación
- PTA - Subprograma de persoal de asistencia técnica
- PTQ - Subprograma Torres Quevedo
- DI - Axudas para contratos para a formación de investigadores en empresas (Doutorados Industriais)
- IED - Axudas para fomentar a incorporación estable de doutores
- EMP - Axudas á contratación de tecnólogos para a realización de actividades de I+D+i en PEME (EMPLEA)
- BES - Axudas para mobilidade predoutoral para estancias curtas en centros de I+D
- FPI - Axudas para a formación de investigadores en prácticas (convocatorias ata 2013)
- RYC - Subprograma Ramón y Cajal (convocatorias ata 2014)
Emails para consultas sobre verificacións de campo en proxectos cofinanciados con FEDER e esixencia documental do 5% en proxectos FEDER:
- visitas.feder@aei.gob.es. Consultas sobre verificacións in situ en proxectos de I+D e equipamento
- visitas.rtc@aei.gob.es. Consultas sobre verificacións in situ en proxectos de colaboración público-privada Retos de colaboración cofinanciados con FEDER
- cincoporciento.feder@aei.gob.es. Consultas sobre o procedemento da esixencia documental do 5% realizadas en proxectos de I+D cofinanciados con FEDER
Funcións principais:
Específicamente, esta rama realiza as seguintes tarefas principais:
- Realizar o control e seguimento económico financeiro das actuacións financiadas pola AEI, cuxo seguimento económico corre a cargo da devandita Subdivisión: recepción e comprobación das xustificacións presentados polas entidades beneficiarias das axudas. Notificación dos requirimentos de rectificación e estudo das alegacións presentadas.
- Tramitar os procedementos de reembolso cando proceda, como resultado da comprobación das xustificacións presentadas.
- Se procede como consecuencia de resolución de reintegro, emisión de cartas de pagamento e solicitude de modelos 069 á Intervención Delegada e actualización dos cadros de amortización dos préstamos concedidos.
- Elaboración de plans anuais para verificacións de campo, realización de visitas e xeración de informes provisionais e finais.
- Atención ás auditorías por parte dos órganos de control: implica a recollida de documentación, a súa revisión, a súa presentación, a coordinación e a elaboración de alegacións e, no seu caso, a elaboración e execución de plans de actuación.
- Emitir informes sobre os recursos presentados contra as resolucións dictadas nos procedementos de verificación de axudas.
- Seguimento da execución das resolucións dos recursos de reposición e das sentenzas ditadas pola vía administrativa.
- Elaboración dos informes solicitados polas Delegacións de Economía e Facenda e a AEAT en relación cos expedientes de reintegro, devolución de cotas e procedemento de execución.
Á Subdivisión de Xestión da Axuda do Fondo Europeo encoméndaselle:
- Planificación, coordinación, xestión e seguimento das accións AEI cofinanciadas con fondos europeos.
- Certificacións ao Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional (FEDER) e ao Fondo Social Europeo (FSE) dous gastos relacionados coas operacións establecidas polo AEI.
Xefe de Subdivisión: José María Ocón y Alcoceba.
Contacto: Rúa Torrelaguna 58 bis.
Email: safe@aei.gob.es
Funcións principais:
En concreto, esta subdivisión realiza as seguintes tarefas principais:
- Planificar, coordinar e xestionar os Fondos Estruturais Comunitarios asignados ao AEI.
- Realizar o seguimento económico e financeiro das chamadas cofinanciadas co FEDER e o FSE (*):
- Nas convocatorias cofinanciadas polo FSE (Programa Ramón e Cajal, Axudas para o Fomento do Emprego Xuvenil e Implantación da Garantía Xuvenil e Contratos Predoutorais para a Formación de Doutores), ou outros que teñan este cofinanciamento no futuro.
- Nas convocatorias cofinanciadas polo FEDER, as de Adquisición de equipamento Científico-Técnico.
- Xestionar as certificacións ao FEDER e ao FSE a través das aplicacións telemáticas habilitadas pola Dirección Xeral de Fondos Comunitarios e a Unidade Administrativa do FSE (UAFSE).
- Implementar medidas de control de fraude (avaliación ex ante e ex post ).
- Coordinar as axudas estatais no ámbito do AEI, xunto co SEIDI.
- Emitir informes sobre os recursos presentados contra as decisións que nos foron emitidas, procedementos que son competencia desta subdivisión.
(*) O seguimento económico e financeiro do resto de convocatorias corresponde á Subdivisión de Seguimento e Xustificación de Axudas.
A Subdivisión de Planificación e Xestión Administrativa ten encomendada a xestión operativa dos procedementos administrativos de concesión de axudas, sendo o órgano instrutor dos devanditos procedementos de concesión.
Xefe de Subdivisión: Israel Marqués Martín.
Contacto: Rúa Torrelaguna 58 bis.
Email: sol@aei.gob.es
Funcións principais:
En concreto, esta subdivisión realiza as seguintes tarefas principais:
- Coordinar a preparación, aprobación e publicación das convocatorias de axuda.
- Atender e asesorar aos solicitantes e potenciais beneficiarios durante a fase de presentación e tramitación da solicitude.
- Realizar a revisión administrativa das solicitudes e a corrección de defectos e tramitar as resolucións de retirada e inadmisibilidade que sexan oportunas.
- Enviar os ficheiros ás solicitudes de avaliación para a súa avaliación científico-técnica, económica e financeira.
- Supervisar a correcta recepción dos informes de avaliación e da proposta de financiamento.
- Convocar a comisión de avaliación cuxo informe servirá de base para aprobar a proposta de resolución provisional.
- Formular e notificar a proposta de resolución provisional e abrir o proceso de audiencia.
- Tramitar as alegacións e, se é necesario, envialas aos sistemas de avaliación.
- Solicite cantos outros informes requiran a convocatoria ou a normativa aplicable.
- Formular e notificar a proposta de resolución final e enviala á subdivisión de xestión económica para os correspondentes procedementos económicos e contables.
- Notificar ao beneficiario a resolución de concesión.
- Xestionar a recepción e verificación dos contratos laborais que se presentan despois da resolución de concesión, nas accións nas que se esixe na convocatoria.
- Emitir informes sobre os recursos que se presenten durante toda a fase de investigación das convocatorias e ata a concesión, previa solicitude, cando proceda, de informes complementarios a outras unidades.
Ademais, esta subdivisión é responsable da Xestión do Sistema de Entidades (SISEN), da tramitación das adicións, supresións e modificacións tanto das entidades rexistradas como dos seus representantes legais, así como, cando se produce a entrada en vigor, de xestionar a solicitude de información ao Rexistro de Procuradores de AGE.