A Oficina de Asistencia ao Rexistro da AEI (OAMR-AEI) está situada na rúa Torrelaguna 58 bis, 28027 Madrid.
A súa función é a asistencia presencial na presentación de solicitudes e instancias dirixidas á AEI e a todas as administracións públicas.
O horario de atención na OAMR-AEI é de luns a venres de 9:00 a 14:00 horas (última cita 13:20 horas). Sábados, domingos e festivos pechados.
Pode enviar unha instancia xenérica co seguinte formulario: Formulario de instancia xenérica
Se a persoa que formula a solicitude ou solicitude na OAMR-AEI, actúa como representante do interesado, deberá acreditarse por calquera medio válido en Dereito que deixe constancia fidedigna da súa existencia ou mediante autorización asinada polo interesado. interesado, acompañado de Fotocopias do DNI/NIE/Pasaporte do representado e do representante.
Se o desexa, pode descargar o seguinte formulario de representación: Formulario de representación
A asistencia presencial require unha cita previa a través do seguinte formulario: Formulario de cita previa
Para xestionar a túa cita debes cubrir o formulario anterior e envialo a oamr@aei.gob.es, desde onde enviarche un correo electrónico desde a confirmación indicando o día e a hora en que podes dirixirte á Oficina de Asistencia de Rexistros da Axencia.
Só podes facer unha cita co mesmo DNI/Pasaporte/NIE.
En cada cita para a OAMR-AEI realizaranse un máximo de dous trámites relacionados coa persoa citada ou representada.
A OAMR-AEI non presta servizos ás persoas xurídicas, que están obrigadas a relacionarse coas administracións públicas exclusivamente por medios telemáticos.
O enderezo de correo electrónico xeral da OAMR-AEI é o seguinte: oamr@aei.gob.es
Tamén podes presentar as túas solicitudes, escritos ou documentos dirixidos á AEI ou a todas as administracións públicas (Comunidades Autónomas, Entidades Locais, etc.) que estean integradas no Sistema de Interconexión de Rexistro, utilizando o Rexistro Electrónico Xeral da AGE.
Para rexistrarse é preciso ter DNI electrónico ou Certificado electrónico en vigor.
Con cl@ve só podes acceder á busca de rexistros.
Se queres facer unha solicitude é necesario ter instalado Autosinatura, xa que é a aplicación que se utiliza para o proceso de sinatura da solicitude.
Acceso al Registro Electrónico.
O Rexistro Xeral Electrónico da Administración Xeral do Estado é un rexistro para a presentación de documentos para a súa tramitación con destino a calquera órgano administrativo da Administración Xeral do Estado, organismo público ou Ente vinculado ou dependente deles, segundo o disposto no Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas
Acceda ao Orde HAP/566/2013, do 8 de abril, pola que se regula o Rexistro Electrónico Común.
Para dirixir correctamente a carta, debes seleccionar a AEI no campo "Axencia receptora". Recomendamos que use o Finder. Unha vez aberto o buscador, seleccione o Nivel de Administración "Estado", no Ministerio "Ministerio de Ciencia e Innovación" e no buscador escriba "axencia estatal de investigación". Aparecerá a Axencia, selecciónaa e fai clic en "aceptar".
Os códigos DIR3 das unidades AEI son os seguintes:
- EA0041187 Axencia Estatal de Investigación
- EA0041188 División de Coordinación Científica e Técnica, Avaliación e Seguimento
- EA0041189 Rama de Coordinación e Avaliación
- EA0041190 Subdivisión de Programas Científico-Técnicos Transversais, Fortalecemento
- EA0041191 Rama de Programas Temáticos Científico-Técnicos
- EA0041192 División de Xestión e Programación Económica e Administrativa
- EA0041194 Rama de Xestión Económica
- EA0041193 Oficina de Xestión de Axudas do Fondo Europeo
- EA0041195 Rama de Planificación e Xestión Administrativa
- EA0041196 Subdivisión de Seguimento e Xustificación da Axuda
- O00012302 Rexistro Xeral da Axencia Estatal de Investigación
- EA0041197 Secretaría Xeral
- EA0041198 Unidade de Soporte
- EA0041188 División de Coordinación Científica e Técnica, Avaliación e Seguimento
O noso servizo de información telefónica é accesible a través do número de teléfono 060 da Administración Xeral do Estado.
Para chamadas desde o estranxeiro: +34 902 887 060
O horario de atención telefónica é o seguinte:
- Atención automática: accesible as 24 horas, todos os días do día, todos os días do ano.
- Atención dun axente especializado:
HORAS DE INVERNO |
PROGRAMA DE VERÁN AGOSTO |
HORAS ESPECIAIS | VACACIÓNS 2020 |
---|---|---|---|
De luns a venres: 9:00-19:00 horas Sábados: 9:00-14:00 horas
Excepto festivos nacionais |
Agosto De luns a venres: 9:00-15:00 horas Sábados: 9:00-14:00 horas Excepto festivos nacionais |
9:00-14:00 horas
14 de abril (Xoves Santo) 24 de decembro. 31 de decembro. |
1 de xaneiro (Aninovo) 6 de xaneiro (Epifanía do Señor) 15 de abril (Venres Santo) 25 de xullo (Santiago Apóstol) 15 de agosto (Asunción da Virxe) 12 de outubro (Festa da Hispanidade) 1 de novembro (Todos os Santos) 6 de decembro (Constitución Española) 8 de decembro (Inmaculada Concepción)
|
HORARIO DE INVIERNO |
HORARIO DE VERANO AGOSTO |
HORARIO ESPECIAL | FESTIVOS 2020 |
---|---|---|---|
Lunes a viernes: 9:00-19:00 horas Sábados: 9:00-14:00 horas
Excepto festivos nacionales |
Agosto Lunes a viernes: 9:00-15:00 horas Sábados: 9:00-14:00 horas
Excepto festivos nacionales |
9:00-14:00 horas
14 de abril (Jueves Santo) 24 de diciembre. 31 de diciembre. |
1 de enero (Año Nuevo) 6 de enero (Epifanía del Señor) 15 de abril (Viernes Santo) 25 de julio (Santiago Apóstol) 15 de agosto (Asunción de la Virgen) 12 de octubre (Fiesta de la Hispanidad) 1 de noviembre (Todos los Santos) 6 de diciembre (Constitución Española) 8 de diciembre (Inmaculada Concepción)
|
A través dos seguintes formularios podes contactar coa AEI ou solicitar información, plantexar as túas dúbidas ou comunicar incidencias sobre as distintas materias que son competencia desta Axencia:
Atenderase ao cidadán sobre as demandas de información xeral e a estrutura organizativa:
- Por correo electrónico: Faga a súa consulta xeral
A atención ao cidadán referida ás convocatorias de axuda do Ministerio no marco do Plan nacional de I+D+i realizarase:
- Por correo electrónico: Faga a súa consulta sobre convocatorias
Este formulario de consulta é para o departamento de xestión económica da súa entidade beneficiaria. Se es un IP ou un auditor, póñase en contacto co seu departamento de xestión para realizar a consulta pertinente.
- Por correo electrónico: Formule a súa consulta sobre xustificación económica
Solicitudes de información relacionadas co funcionamento das aplicacións informáticas do Ministerio postas a disposición dos usuarios, entre outras, as relacionadas coa presentación electrónica de solicitudes, ao Rexistro Unificado de Solicitantes (RUS), ao Cartafol de Arquivo Virtual (CVE) e ao as incidencias informáticas que se produzan en relación con tales aplicacións, levaranse a cabo:
- Por correo electrónico: Faga a súa consulta de TI
Para consultas relacionadas con outros asuntos de interese, no ámbito das súas competencias, poderán dirixirse ás distintas dependencias da AEI nos seguintes correos electrónicos:
Descrición | Correo electrónico |
---|---|
Dirección | direccion@aei.gob.es |
Secretario Xeral | secretaria.general@aei.gob.es |
División de Coordinación Científica e Técnica, Avaliación e Seguimento | dces@aei.gob.es |
Rama de Coordinación e Avaliación | seval@aei.gob.es |
Rama de Programas Temáticos Científico-Técnicos | stem@aei.gob.es |
Subdivisión de Programas Científico-Técnicos Transversais, Fortalecemento e Excelencia | stran@aei.gob.es |
División de Xestión e Programación Económica e Administrativa | dpro@aei.gob.es |
Rama de Xestión Económica | seco@aei.gob.es |
Subdivisión de Seguimento e Xustificación da Axuda | Consultas Xustificación Económica |
Rama de Xestión de Axudas de Fondos Europeos | safe@aei.gob.es |
Rama de Planificación e Xestión Administrativa | sol@aei.gob.es |
Enderezo postal AEI: C/ Torrelaguna 58 bis - código postal 28027 - Madrid
Como usuario, pode formular as súas queixas ou suxestións por medios telemáticos na seguinte ligazón: Sede Electrónica.